חנות מעוצבת היא חנות שמזמינה יותר לקוחות.

עיצוב החנות צריך להיות מושך, עדכני ומותאם למוצר שנמכר בחנות.

מעבר לפן האסתטי, צריך לשים דגש גם על הפונקציונאליות. לא מספיק שהחנות מעוצבת יפה, היא גם צריכה למכור ולהחזיר את ההשקעה. 

איך נשיג זאת?

  • סירקולציה – מהו המסלול שאנחנו רוצים שהקונה יעשה בחנות? כיצד נגרום לו לחוות כל פינה ופינה בחלל ולהיחשף לכל המוצרים שיש לך להציע?

  • מוקדי כח – מהם מוקדי הכח בחנות? מהם הקירות החשובים, אותם נהפוך למוקדי משיכה?

  • מיקום דלפק קופה – למיקומו של דלפק הקופה השפעה ישירה על הסירקולציה בחנות. העמדתו במקומות שונים בחנות (בכניסה, בסוף החנות, במרכז) תשדר מסרים שונים.

  • מיתוג – חיזוק המותג שלך בעיצוב הפנים. זה יכול לבוא לידי ביטוי בצבעוניות, בשפה גרפית המשולבת בעיצוב החנות, בשילוב הלוגו בצורות שונות בחלל החנות ועוד…

  • מה הסיפור שלך? זו הנקודה החשובה ביותר, או במונחים של עיצוב פנים – מה הקונספט? עיצוב החנות צריך לספר לקונה את סיפור המותג שלך, מיהו, מהו ומה עומד מאחוריו. הקונספט העיצובי הוא המכלול של תכנון, צבעוניות, חומרים, תאורה וגרפיקה.


כך נוצרת חווית קניה שמשפיעה על הקונה בכל הרבדים, והופכת סתם חנות, לחנות שלקוחות אוהבים להיכנס אליה ולדבר עליה.